Connect with us

POP!MIX

#BASSAMLUD – Roko Leni Ukić u otkačenoj kampanji benda Genova

pop!mix/news

#BASSAMLUD – Roko Leni Ukić u otkačenoj kampanji benda Genova

I  popularna košarkaška zvijezda Roko Leni Ukić se uključio u otkačenu avanturu čakovečkog benda Genova u kampanji  #BASSAMLUD u kojoj najluđa video priča pobjedniku natječaja donosi nezaboravan wellness vikend za dvoje u LifeClass Termama Sveti Martin!

Istoimena priča o „prijateljstvu” i neuzvraćenoj ljubavi, ujedno balada o zaluđenosti, neprimjetnosti i žudnji za pogledom, osvojila je eter i postala inspiracija za zabavnu kampanju pod naslovom #BASSAMLUD kojom Genova želi saznati – što ste najluđe učinili za svoju bolju polovicu, za sebi dragu osobu ili općenito u svom životu?

Dobar hashtag daleko se čuje pa se tako izazovu odazvala slavna lica poput Zsa Zse, Žanamari, Eme Kovač, Igora Bakse i Scifidelity Orchestra. U svojim kratkim video pričama pod hashtagom #bassamlud otkrili su svoju otkačenu stranu i pozvali sve da budu taman onoliko ludi koliko nam treba da nam život bude malo spontaniji, slobodniji i sretniji.

Kampanjom želimo pobuditi uzbuđenje, radost ili ljubav kod ljudi. Prisjetiti ih na one prekrasne, a lude životne trenutke njihove prošlosti ili sadašnjosti. Želimo saznati što su najluđe učinili za svoju bolju polovicu, dragu osobu ili pak općenito u životu. Htjeli bismo da zabilježe te trenutke i da ih podijele s nama.” kažu iz Genove.

Kako postati dio „hashtagiranog” otkačenog svijeta Genove otkrijte na linku.

More in pop!mix/news

To Top