pop!mix/news
#BASSAMLUD – Mirko Fodor i Andro Tomović u otkačenoj kampanji benda Genova
I Mirko Fodor i Andro Tomović su se uključili u otkačenu avanturu čakovečkog benda Genova u kampanji #BASSAMLUD u kojoj najluđa video priča pobjedniku natječaja donosi nezaboravan wellness vikend za dvoje u LifeClass Termama Sveti Martin!
Istoimena priča o „prijateljstvu” i neuzvraćenoj ljubavi, ujedno balada o zaluđenosti, neprimjetnosti i žudnji za pogledom, osvojila je eter i postala inspiracija za zabavnu kampanju pod naslovom #BASSAMLUD kojom Genova želi saznati – što ste najluđe učinili za svoju bolju polovicu, za sebi dragu osobu ili općenito u svom životu?
Dobar hashtag daleko se čuje pa se tako izazovu odazvala slavna lica poput Zsa Zse, Žanamari, mlade manekenke Eme Kovač te radijskih i televizijskih voditelja Andre Tomovića i Mirka Fodora . U svojim kratkim video pričama pod hashtagom #bassamlud otkrile su svoju otkačenu stranu i pozvale sve da budu taman onoliko ludi koliko nam treba da nam život bude malo spontaniji, slobodniji i sretniji.
“Kampanjom želimo pobuditi uzbuđenje, radost ili ljubav kod ljudi. Prisjetiti ih na one prekrasne, a lude životne trenutke njihove prošlosti ili sadašnjosti. Želimo saznati što su najluđe učinili za svoju bolju polovicu, dragu osobu ili pak općenito u životu. Htjeli bismo da zabilježe te trenutke i da ih podijele s nama.” kažu iz Genove.
Kako postati dio „hashtagiranog” otkačenog svijeta Genove otkrijte na linku