Fanovi i glazbeni kritičari poslušali novi album Opće Opasnosti
U zgradi Uprave INA-e u Zagrebu Opća Opasnost je za svoje dugogodišnje obožavatelje i glazbene kritičare organizirala ekskluzivno preslušavanje novog albuma “Karta do prošlosti”.
Autor pjesama Mario Vestić još je jednom nadmašio sâm sebe i bendu i obožavateljima predstavio doslovno kartu do prošlosti, put prema još žešćem zvuku velikih rockera iz Županje. Već smo imali prilike čuti hitove “Gubim tlo pod nogama”, “Kriva si”, “Pakleni vozači”(feat. Atomsko sklonište), “Da je Bog dao” i naslovni “Karta do prošlosti”, a sjajne reakcije na ekskluzivnom preslušavanju dobili su od dvije najvažnije publike, obožavatelja i kritičara.
Pero Galić, Slaven Živanović – Žiža, Vlado Soljačić – Sojka, Josip Kamenski – Kameni, Igor Kolić i Branimir Jovanovac – Bani prošle godine proslavili su 25. rođendan benda, a ovu godinu definitivno će obilježiti “Karta do prošlosti”, rock album koji će daleko odjeknuti. Novi materijali snimani su u Gradištu u studiju “Mak” Branimira Jovanovca – Banija, a aranžmani su se pozabavili svi članovi benda.
“Sretni smo što smo došli do kraja rada na novom albumu i ponovno smo unijeli pregršt veselja unijeli u studio koji je jedna posebna priča. Album mora imati nekakav početak i kraj povezanih pjesmama i po nama je cijela priča uspjela, a publika će, siguran sam, sve to i prepoznati. Mario Vestić je čovjek koji nam je opet donio svoju ideju i koju smo objeručke prihvatili. Ima nekih pjesama koje nisu prošle na album, ali to ne znači da su manje dobre, no stoje u pričuvi za neku budućnost kako bi opet mogli pričati o prošlosti”, rekao je frontmen Opće Opasnosti Pero Galić.
“Nakon prvog slušanja mogu reći da je ovo jedan klasik rock album kojeg u današnjem vremenu ima vrlo malo. Prevladava jedna singl filozofija i albumi su kod mnogih kompilacija singlova, a ovdje je u slučaju Opće Opasnosti album rađen kao jedno zaokruženo djelo. Tekstualne poveznice su dosta bliske i izričaj benda je i ovdje naglašen, čak i proširen u nekim situacijama.”, prvi je komentar kritičara Bojana Mušćeta.